تکه های سفید در ادرار در بارداری

 اگر باردار هستید و متوجه وجود ذرات سفید رنگ در ادرارتان شده اید، در این مطلب با ما همراه شوید تا به علل و راههای رفع این وضعیت پی ببرید.

چند نکتهاغلب تغییرات زیادی در دوران بارداری اتفاق می افتد. برای مثال دیده شدن ترشحات رنگی واژن در بارداری معمول است. در دوران بارداری معمولاً مشاهده می شود که ذرات سفید رنگی روی ادرار شما شناور هستند. زنان به احتمال زیاد به عفونت های دستگاه ادراری مبتلا می شوند و این یکی از دلایل احتمالی دیده شدن تکه های سفید در ادرار است.
صرف نظر از اینکه علت وجود ذرات سفید در ادرار چیست، ممکن است نیاز به درمان فوری پزشکی باشد تا خطر ابتلا به عفونت رحم و ایجاد عوارض آتی به حداقل برسد. به گفته دکتر Melinda Ratini از WebMD، عفونت های ادراری که در دوران بارداری شایع هستند می توانند باعث درد، کدر و بدبو شدن ادرار شوند.

ادامه مطلب...

[ بازدید : 26 ]

[ دوشنبه 5 آبان 1399 ] 9:08 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]