رفتار با بستگان همسر

 طبق راهنماهایی که از سمت مشاوران و روانشناسان جهت حفظ روابط صلح آمیز خانوادگی ارائه می شد، ۱۰ قانون اساسی برای برخورد با بستگان همسر وجود دارد. در این مقاله چگونگی آن را یاد خواهید گرفت.

 

با همسر خود یک جبهه محکم تشکیل دهید

حد و مرزهایی برای خودتان تنظیم و اجرا کنید

برای حل اختلافات ارتباط برقرار کنید

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

خونسردی خود را حفظ کنید – و حتی حس شوخ طبعی خود را

بستگان همسرتان بخش مهمی از زندگی او هستند. این باعث می شود آن ها نیز به بخشی مهم در زندگی شما تبدیل شوند. هیچ کس نگفته که برقراری تعادل بین نیازهای شما با نیازهای دیگران – به ویژه نیازهای یک خانواده کاملا جدید – آسان است. اما ایجاد سازگاری خانوادگی امکان پذیر است – و بسیار ارزشمند می باشد.

 

شما می دانید که ساختن پل ها – و بازسازی برخی از آن ها که در آتش سوزی سوخته اند، آسان نیست، اما می دانید که این یک روش با ارزش برای گذراندن وقت خودتان است. بازده حاصل از سرمایه گذاری شما ما بقی زندگی متاهلی شما خواهد بود. در این جا ایده هایی برای شروع وجود دارد.

 

۱- با همسر خود کار کنید

این قانون کلیدی است و در زمینه حفظ ارتباط خوب با بستگان همسر بسیار مهم است. همان طور که دیشب شوهر شگفت انگیزم به من یادآوری کرد، برخورد موثر با بستگان همسر با اولین درگیری های کاری با همسرتان شروع می شود. به یاد داشته باشید، شما در این مقوله کنار هم هستید.

ادامه مطلب...

[ بازدید : 25 ]

[ دوشنبه 5 آبان 1399 ] 9:08 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]