فواید جالب املت برای سلامتی

 تخم مرغ بسته به طرز تهیه آن می تواند بخشی از یک صبحانه خوب، یک میان وعده سالم یا یک وعده شام ​​باشد. روش های زیادی برای تهیه تخم مرغ وجود دارد؛ می توانید آن را آب پز، سرخ کرده، پوره، املت و … تهیه کنید.

 
املت ها با هم زدن تخم مرغ ها و سرخ کردن آن ها با روغن یا کره در ماهی تابه درست می شوند. می دانیم که تخم مرغ سالم است، اما آیا املت هم سالم است؟ بخوانید تا متوجه شوید.
 
آیا املت برای شما سالم است؟
معمولا املت ها در یک قاشق چای خوری روغن یا کره سرخ می شوند. بنابراین، آیا املت سالم است؟ بله، اگر سبزیجات کافی اضافه کنید و از روغن کم تری استفاده کنید، سالم است. در اینجا چند مزیت برای املت آورده شده است:
 
1- منبع خوبی از پروتئین ها
 
یک املت بزرگ حاوی شش گرم پروتئین است. مصرف صبحانه سرشار از پروتئین که شامل املت است گزینه خوبی می باشد. طبق مطالعه ای که در ژورنال آمریکایی Clinical Nutrition منتشر شده است، افرادی که صبحانه با پروتئین بالا می خورند در مقایسه با افرادی که صبحانه کم پروتئین مصرف می کنند، احساس سیری طولانی تری دارند.
 
2- از هوس جلوگیری می کند
مطالعه دیگری که در ژورنال آمریکایی Clinical Nutrition منتشر شده است

 

 

 

[ بازدید : 32 ]

[ شنبه 3 آبان 1399 ] 11:27 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]